| שלום, לפני כ- חודש וחצי שאלתי מכשיר חליפי מחברת אורנג', החזרתי את המכשיר כעבור 3 ימים. לפני כ- 4 שבועות נכנסתי לבדוק את מצב החשבון שלי, ונוכחתי לדעת שאני מחוייבת בגין אי החזרת מכשיר מושאל. כמובן שמיד התקשרתי לשירות לקוחות לברר את העניין והשיבו לי בכך שלא מוצאים את המכשיר, והעניין יטופל. העניין לא טופל במשך שבועיים והחלטתי ליצור קשר עם החברה שוב, אך הפעם בשיחה הזו התעקשתי שהתקשרו לנקודת שירות שממנה נלקח המכשיר החליפי ויבררו אם הוא ישנו. כמובן שמצאו את המכשיר, ואותה נציגה שדיברתי איתה אמרה לי שאני אזוכה בחודש הקרוב. בינתיים עברו להם עוד שבועיים ואינספור שיחות עם החברה והעניין עדיין לא נפתר, ועדיין לא זוכיתי על הסכום! ואני עדיין מחוייבת מידי יום על אי החזרת המכשיר!
מקרה נוסף שקרה לי עם החברה היום- לפני כשבועיים שדרגתי את המכשיר שלי, מכשיר חדש. וכבר שלחתי אותו לתיקון מכיוון שאני מטעינה אותו 3 פעמים ביום. היום ניגשתי למוקד של החברה על מנת לאסוף את המכשיר, וכשהנציגה הביאה לי את המכשיר ראיתי שריטה על המכשיר , כנראה מנפילה שלו, שכמובן לא הייתה קיימת לפני כן (יש לי את המכשיר רק שבועיים, והוא היה עם מגן מהיום הראשון). הנציגה טענה ש"אין מצב" שהשריטה נגרמה במהלך התיקון והתווכחה איתי.
האם ניתן להגיש תביעה נגד חברת אורנג' על פי המקרים הנ"ל??
|