| שלום ,
לפני מספר ימים רכשתי באתר אינטרנט (לא ישראלי) מוצר מסוים , כעת מתברר שככל הנראה מדובר בהונאה, ניסיתי להתקשר למס' הטלפון שמופיע שם וקיבלתי הודעה שהמספר לא קיים, ניסיתי לשלוח מייל ולא קיבלתי תשובה. אני חוששת שפשוט לקחו ממני כסף והמוצר לא יגיע, או לחילופין יגיע מוצר מזויף.
האם יש באפשרותי לבטל את התשלום דרך חברת כרטיס האשראי (ויזה)? האם אני צריכה לחכות עד שיגיע פירוט העיסקה או שאני יכולה להתקשר כבר עכשיו לבטל אותה?
בבקשה תשובה מהירה
תודה
מיכל
|