| בתאריך 1.7.10 רכשתי ספת עור בחנות *****הנמצאת בתלפיות בירושלים. ספת עור בצבע קרם 2+3.
קיבלתי את הספות בחודש אוגוסט. מיד בעת קבלת הספות שמתי לב כי על הספות יש סימנים הנראים כשריטות או שפשוף , והיה ריח חזק מאוד. התקשרתי אליהם והם הציעו לי לנקות עם מטלית רכה ומים או מגבון לח ללא אלכוהול וזה לא עזר.היתה בעיה נוספת:ספת ה-3 היא עם מנגון להרמת רגלים בשתי הקצוות.מנגון זה לא עובד תקין .
התקשרתי אליהם והודעתי על הבעיות , על עניין הידיות ענו לי שיכול להיות שזה בגלל שזה חדש, ונמתין שבוע ימים. לאחר כ-10 ימים הגיע טכנאי מטעמם לבדיקת הידיות,וראה כי אכן יש בעיה , שימן אותן ופחות או יותר זה הסתדר.הבעיה שוב חזרה. בפעם הזאת לא התייחס לעניין השריטות.
התקשרתי שוב וביקשתי שיבדקו את השריטות בעור+ הידיות. ב-28.9 הגיע שוב אדם מטעמם , הם אמרו ששולחים מומחה עור. הוא ראה את השריטות וצילמם , ואפילו שאל ה אם יש לי חיה בבית כי זה נראה כמו שריטת של חיה.אין לי שום חיה. שאלתי לגבי הידיות ואמר שאכן יש בעיה בעור ואין טעם לבדוק אפילו את הידיות ואמר שהעור פגום ויעביר את כל החומר על מנת שיודיעו לי מה קורה.
אחרי כ-10 ימים שלא התקשרו אני התקשרתי ואמרו שאפילו לא נפתחה קריאה ויודיעו לי שישלחו מומחה עור. אמרתי שהאדם ששלחו היה מומחה עור, כך נאמר לנו מהם. הטיפול נדחה עד 28.10.10.
ב28.10.10 הגיע מומחה העור מטעמם ובדק עם חומר ניקוי שלהם ע"י בדיקה במקום אחד וטען שזה עניין של לכלוך הסברתי לו שזה לא לכלוך , אני כל הזמן מנקה את הספות. רואים בפירוש שזה שריטות , מעין פסים שחורים, וזה לא לכלוך!!! התצלומים שהטכנאי הקודם צילם נמצאים אצלם והם טוענים שהספות תקינות .
לאחר שה"מומחה" עזב, התקשרתי שוב והם טוענים שהספות תקינות ולא מוכנים להחליף את הספות. בחורה בשם רעות ניתקה לי את הטלפון תוך כדי שיחה לאחר המתנה של רבע שעה שהם יענו ובחורה נוספת אורלי שאיתה ניהלתי את המשך השיחה אמרה לי: "מה את חושבת? שנשלח לך מישהו לנקות את הספה?". איזה התבטאות מגעילה, ומזלזלת. זו חוצפה שלא תאמן. חוסר אחריות וזלזול בלקוח. הם לא רוצים לקחת אחריות על המוצרים שלהם ולהחליף כאשר צריך לעשות זאת.
|