| הוריי רכשו מקרר.
כשהגיע המקרר הוא הגיע ללא אריזת קרטון הרמטית, אלא רק ארוז בניילון, ומלוכלך בליכלוך שחור.
לאחר פתיחת המקרר והתקנתו כנדרש על ידי שירות קריסטל, התברר כי המקרר פגום- גומייה בדלת תא הקירור אינה אוטמת ותא הקירור "מזיע" במפנים ויותר טיפטופי מים וקרח. כמו כן- המנוע משמיע רעשים לא סבירים וישנו שיפשוף באזור תא הקירור מבפנים.
אנו דורשים מבעל החנות להחליף לנו מוצר זה שהגיע לא תקין, אך הוא מתעלם ומפנה אותנו לשירות קריסטל.
שירות קריסטל מצידם- רצו לתקן את המוצר, אך אנו רוצים לקבל מוצר חדש ותקין ולא פגום.
מה אנו יכולים לעשות?
איך ניתן לפעול מול בעל החנות כדי שיחליף את המקרר למקרר חדש ותקין, כפי ששילמנו עליו?
תודה,
איילת
|