| שלום רב, מתחילת חודש אוגוסט אני מנהלת מאבק נגד חברת פרטנר (אורנג'). רכשתי מכשיר מתקדם במסלול מתקדם בחודש יולי בסניף דיזינגוף סנטר בתל אביב. לאחר כשעה(!) החזרתי את המכשיר בשל תקלה (לא תמך בשפה העברית) וביקשתי לבטל את העיסקה כולה (ביקשתי שיחזירו לי את המכשיר המקולקל ואת המסלול הקודם). המוכרת והמנהל נכחו במקום ואכן נתנו לי טופס "ביטול עסקה" עליו חתמתי. בירכתי לשלום והמשכתי לדרכי. לאחר כשבועיים, הגעתי לסניף יד אליהו במטרה לרכוש פלאפון חדש, זול יותר. גיליתי להפתעתי, שאני ממשיכה להיות מחויבת על המסלול הקודם+המכשיר (-מחויב כל חודש דרך כרטיס האשראי ע"ס 68 שקלים בחודש). סיפרתי למוכרת את הסיפור והיא אמרה "אין בעיה, אני מבטלת לך את העיסקה הקודמת שכנראה לא עודכנה ואזכה אותך על הסכום". המוכרת האינטלגנטית לא ביטלה לי את המסלול באופן סופי והמשיכו לחייב אותי, וכן גם על המכשיר (אני מזכירה המכשיר המתקדם הוחזר באותו היום). לאחר שהייתי בטוחה וסמוכה שבוטלה העיסקה יצאתי מיד אליהו שמחה מהמכשיר החדש והזול שרכשתי לעצמי, באותה העת לא ידעתי שאני מחויבת על המכשיר המתקדם ש"רכשתי" בדיזינגוף סנטר. לאחר שקיבלתי חשבונות טלפון מטורפים התקשרתי מידי יום לחברת פרטנר ולאחר כחודשיים עלתה על הטעות - חודשיים!!!!!! מנהלת נציב תלונות הציבור אכן זיכתה אותי על המסלול - אך לא על המכשיר. היא אמרה לי שאני חייבת לפנות למנהל סניף דיזינגוף ולבקש ממנו אישור על ביטול עסקה. פיקססה לי, הלכתי אליו, חתם והתנצל ואמר שתוך יום יומיים יישלח אליי צ'ק על סך 2440 שקלים (כאשר אקבל את הצ'ק, אדבר עם חברת האשראי ואבקש לפרוע מהם את החשבון). באותה העת כבר החלה לפקוע סבלנותי. כל כך הרבה פעולות אני צריכה לעשות על פאשלה שלהם?? על מה ולמה?? רק שהסיפור לא נגמר כאן. לאחר שיחות הולכות ונישנות, צעקות בחברה, על מנהל רשת דיזינגוף ש"דפק" את הכל הובטח לי טלפונית בתאריך 22/10 שישלח אליי צ'ק תוך 10 ימי עסקים. כעבור חודש (!) התקשרתי שוב ושאלתי לגבי הצ'ק, תשובתה של ספיר, נציגת שירות - "הצ'ק לא נשלח עדיין". לאחר שאיימתי בתביעה וצרחתי עליהם חזרה אליי ספיר ב22:30 בערב ואמרה "תוך 3 ימים יישלח אלייך צ'ק". היום (29/11) התקשרתי לנציג שירות ששוב עירבב אותי בתשובה של "אני הולך לבדוק את זה וחוזר אלייך". השעה כרגע 21:50 וקיבלתי הודעת SMS "לקוח יקר, אבקש לעדכנך כי פניית הזיכוי תטופל עד 10 ימי עבודה, בתודה orange" . אני לא מאמינה שיחזירו לי את הצ'ק ואני פונה אליכם לעזרה בייעוץ משפטי. אני חושבת שיש לי קייס מובהק. הם לא עומדים בחובה שלהם להחזיר לי את הצ'ק תוך 10 ימי עבודה! הם משקרים לי כל פעם מחדש ומערבבים אותי. אני סטודנטית שאין לה הרבה כסף, סבלנות וזמן להתעסק בזה וכך יוצא שכל יום (!) אני מקבלת אותן תשובות מנפנפות, מזלזלות. לצערי הרב מאוד רוב ההתנהלות שלי מולם הייתה בטלפון. ההוכחות היחידות שיש לי הם: ביטול עסקה ראשונית (ביום שרכשתי וביטלתי את המכשיר), ביטול נוסף לאחר כמה חודשים שמנהל רשת דיזינגוף סנטר חתם עליו, שיחה מוקלטת אחת, וSMS מטעם החברה. איך אוכל להפיל את החברה שעושה לי כל כך עוול? ממשיכה לחייב אותי 68 שקלים בחודש על מכשיר שלא קיים ביידי כלל וכלל! אשמח לתשובה מהירה ומצטערת על ההודעה הארוכה. יום טוב...
|