| לפני למעלה משנה ( אולי אף שנתיים) נפגם הממיר, כשבא הטכנאי טען שאין לו מאותו הדגם ולכן החליף לממיר HD . למרות שהטלויזיה ישנה ואינה תומכת בטכנולוגיה. נאמר לי להתקשר ולעדכן חבילה לפי טיב הממיר. לא הוחתמתי על המשך התחייבות ולא נאמר לי בטלפון אלא ש "עודכנה לי חבילה". לפני כחודש תוך מעבר דירה בדקתי מול הוט את טיב החבילה ונאמר לי שאני מחוייב ל 3 שנים
הכחשתי וביקשתי שישלחו לי נייר שעליו אני חתום. סרבו, חד משמעית!! ביקשתי לשמוע שיחה שבה נאמר לי שאני מחוייב, שנמסרה האינפורמציה, סרבו, חד משמעית ! בקשתי לדבר עם מנהל / נציג בכיר, בתשובה לקונית עד גסה נאמר אותו דבר, " הוט לא צריכה להוכיח שום דבר!! אם אתה רוצה תפנה לבית משפט ורק בעזרת צו של בית משפט אפשר לחייב אותנו להשמיע את השיחות או להראות את הניירת אצלנו.
הדברים האלה הם לשימוש של הוט."
בקיצור מעין טוטאליטריות כלכלית כמו משטרים כאלה שמאשימים אותך, זורקים אותך לכלא וגם אין משפט.
יתכן שאני טועה , יתכן שאני לא זוכר נכון ובחרתי להתחייב ונאמר לי הכל. ( לא סביר, אבל אולי??). אבל משהו חייב להוכיח את זה לא יתכן שזו הסיטואצייה + בהצטרף דברים אחרים שנכתבים פה ובמקומות אחרים ברשת, אין פלא, הם ממשיכים לחייב גם כשאתה מנותק, כלומר זו מדיניות שבא אינך יכול להתנתק, ואינך יכול להוכיח שום דבר ומפאת ההתשה שבעינין נוצרת אפשרות להמשיך לחייב את הלקוח בלי סוף. מה עושים????
|