| שלום, לפני שבוע בדיוק רכשתי מטחנת בשר בחנות בחולון, עלתה 700 ש"ח.ביום שני הלכתי לחנות להחזיר את המוצר עקב פגם ודרשתי החזר כספי (יותר נכון החזר לאשראי) ביטול עסקה.נאמר לי שאקבל את הכסף בחזרה לחשבון הבנק (העיסקה נעשתה ע"י כרטיס דירקט ישראכרט) ברגע שהם יעבירו את הבקשה לישפאר שזהו הספק שחייב אותי, ביקשתי מהעובדת במקום שתצלצל אלי ביום ג' על הבוקר כדי לוודא שאכן הבקשה עברה ואושרה לביטול העיסקה והחזרת כספי.ביום ג' היא לא התקשרה, היום פניתי אליהם נאמר לי שישפאר העבירה אישור ושאני אמורה לראות את הזיכוי בתוך 24 שעות.התקשרתי לישראכרט ושם נאמר לי שלא היה ולא נברא שאין שום פניה לביטול עיסקה.התקשרתי שוב ואמרו לי שיחזרו אלי ולא חזרו.התקשרתי שוב, הבחורה שנתנה לי מענה הלכה הביתה ונתקלתי בעובד נוראי שצעק עליי שאמר שהם נותנים שרות מצויין ושאתקשר מחר.אני נגררת כבר 3 ימים על מנת לקבל את הכספי, יש לציין שאתהמוצר הפגום החזרתי להם.תוך כמה זמן הם מחוייבים להחזיר את כספי? מה לעשות? איך ניתן לתבוע אותם על עוגמת נפש וטירטור?האם יש עילה לתביעה בכלל?תודה רבה לעונים!
|