| מקרה מוזר גם לדעתי. הבנת נכון - אנשים ואחרים שלחו לי דואר במשך התקופה ופשוט הדואר לא העביר לי אותו. הנימוק של "הרישום" חדש גם לי. הכוונה בו לאישור מבעל הדירה שאני אכן מתגורר בכתובת זו (צילום חוזה השכירות הספיק לצורך העניין). עניין "הרישום" עולה באופן ברור מהקלטת שיחה עם בכיר בדואר. מהשיחה עולה כי הדואר לא הועבר לי (הופסק) כי לא הייתי "רשום". כמו כן, עולה העניין שלא קיבלתי התראה בעניין (מראש או לאחר מעשה). מכתב דרישה לדואר נראה לי מיותר מאחר ובבירור נאמר לי בשיחה שדואר ישראל לא שומר דואר שלא הועבר (בלי קשר לזה שהוא עצמו בחר שלא להעביר ללא הודעה בעניין ואחרי שכבר קיבלתי דואר באופן סדיר למעלה מחצי שנה). כן נאמר, שינסו לאתר דואר ישן ולהעביר לי אותו. הגרסה של הדואר ברורה. חלף למעלה משבוע ושום דואר ישן לא הגיע אלי. אגב, גירסתם לוקה מאחר וחשבון המים הוא על שם הבעלים של הדירה שכן היה "רשום" וגם אותו לא קיבלתי. בנוסף, פלייר פרסומת של הדואר דווקא כן קיבלתי וגם חשבון ויזה קיבלתי כרגיל (מה שיצר בלבול נוסף כי חשבתי שאני כן מקבל דואר). כאמור, כתוצאה מהמקרה הייתי צריך לאתר מה היה אמור להגיע אלי ולבקש משלוח חדש של הכל. כמו כן, נוצר לי חוב של איחור בחשבונות. לטעמי דואר ישראל נהגו בשרירות לב ובחוסר מקצועיות
שוב: האם יש עילה לתביעה למרות שזו לא תביעה טיפוסית (כסף לא הוחלף בין הצדדים כמו בבסיס רוב התביעות שאני ראיתי)?
|