אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מוצר פגום

  • החזר כספי
    שרית | 08/11/2010 18:19

    שלום, לפני כחודש רכשתי 2 זוגות נעלים בסך כולל של 1500 ש"ח לערך. לאחר שימוש של כ7 פעמים באחד הזוגות שמתי לב כי הנעל נפגמה בעקבות השימוש. הזוג השני זהה כמעט לחלוטין במבנה. פניתי לחנות ואמרו לי להגיע על מנת לראות מה הפגם. הם לקחו את הנעלים לתיקון על חשבונם אך החזירו לי אותם כעבור יומיים עם תיקון לקוי שלא השביע את רצוני. ביקשתי להחליפו לזוג חדש ונענתי בסירוב. כשביקשתי להחזיר את הזוג השני (החדש שלא ננעל אף לא פעם אחת מיום קנייתו) נענתי בסירוב גם כן. הסברתי כי אינני מרוצה מהתיקון וכי ברצוני להחזיר את הזוג החדש כי אינני מעוניינת בעוד מוצרים מחנות עקב השירות הלקוי וידיעה כי הזוג השני יפגם כנראה באותה צורה. הם הסכימו להחלפה בלבד ולא בזיכוי כספי. מה ניתן לעשות? האם באפשרותי להגיש נגדם תביעה בתביעות קטנות? תודה רבה!

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מוצר פגום
      עו"ד א. אהרונוב | 14/11/2010 10:15

      בוקר טוב שרית, ניתן להגיש תביעה קטנה ואולם אין הכרח כי ביהמ"ש יסבור כי תיקון שאינו לשביעות רצונך אינו מהווה תיקון סביר של הליקוי.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק