| שמי חופית וביום חמישי האחרון (30/09/2010) חזרתי עם אימי ארצה מלונדון עם טיסה של אל על.
אציין כי על הטיסה שילמתי חודשיים לפני ואף בדקתי לגבי שינויים שבועיים לפני.
כאשר עליתי על המטוס גיליתי שאל על החליפו מטוס והמושבים שלי ושל אימי השתנו.
מאחר והמטוס כבר היה מלא לא היה היכן להושיב אותי (מלבד ליד אדם שלא התקלח שבוע וששכנו בא גם להתלונן) ועל כן נתקעתי עם המקומות שחברת התעופה בחרה לנו, במעבר בשלישיה באמצע. המקומות שאני הזמנתי היו של זוגות באחד הצדדים.
הבעיה לא נפתרה מן הסתם ועקב כך סבלתי מכל רגע בטיסה.
אציין כי לאחר הנחיתה הגעתי הביתה ובדקתי את כל המיילים שנשלחו לי במסגרת הזמנת הכרטיסים. בשום מייל לא רשום כי החברה רשאית לחליף מטוס או להחליף לי מקום כאוות נפשה.
מה שכן רשום זה משפט כזה, תחת הערות טיסה: "• לא כל אפשרויות הארוחות והמושבים מוצעות בכל הטיסות".
אז מה זה אומר בעצם, שכשניכנסתי לאתר שלהם כדי לקבוע לי מקומות וסוג אוכל היו ארוחות ומקומות שלא הוצעו לי במסגרת הבחירה, או שהמשפט הזה הוא סוג של כיסוי תחת כדי שאני לא אוכל לתבוע אותם?
אציין כי אני מתייעצת כאן לפני שאני הולכת להתקשר לשרות לקוחות שלהם ולעשות להם כאב ראש שהם לא חלמו עליו.
בתודה מראש,
חופית.
|