| ביולי 09 רכשתי בגל ים ברשת WOMENONLY רשת בוטיקים להבשה תחתונה לנשים.הבגד ים התפורר.החברה הסכימה שיש פגם במוצר ונתנה לי זיכוי כספי על. עד היום לא הצלחתי לממש הזיכוי כיון שלא מצאתי פריט שמתאים לי.החברה מסרבת להחזר כספי.פניתי לאמון הצבור והם הציעו לי לפנות לתביעות קטנות.(בגד-ים ב519 ש"ח).. כשרכשתי המוצר שם החברה היה WOMENONLY מספר ח"פ:306265562.כיום שינתה החברה את שמה לרשת:LEA LONDON איניני יודעת אם שינו גם את הח"פ שלהם.משרדי ההנהלה וגם הסניפים נשארו אותו דבר רק שמם שונה.בעיית השרות שלי איתם טרם נפתרה ובאמון הצבור יעצו לי להגיש תביעה משפטית בבית הדין לתביעות קטנות.שאלתי היא:את מי עלי לתבוע במקרה כזה את רשת WOMEN ONLY או LEA LONDON/או שנפלתי בין הכסאות ואין לי למי לפנות ואת מי לתבוע כי הם שינו שם ויכולים להתנער ממני. מצפה לתשובתכםמצ"ב תגובת אמון הצבור.אתנעמה אבינון, אמון הציבורעבורמירה סטריקתאריך 09-08-2010נושאהודעה מאמון הציבורתוכןמירה שלום,לאור תגובה לא מספקת מצד החברה, נשלחה ביום 11.7.10 פניה נוספת מטעמנו , אך לצערנו היא טרם נענתה.להלן קישור להנחיות להגשת תביעה http://www.emun.org/ptrust/pdf/tvia_ktana.pdfבברכה,מוקד התלונותתלונותקוד תלונהתאריךקליטהשם צרכןנושא150932 19-05-2010 מירה סטריק רכשתי מוצר פגום ולא קיבלתי תמורה הוגנת. מסמכים קוד מסמךסוגנושאסיומתגודל כללירקע על אמון הציבורPDF104KB154637 C2B ייפוי כוח htm 5KB154785 P2B תלונה שהתקבלה באמון הציבור: 150932 htm 10KB156533 P2B תזכורת להודעה שלא נענתה: 150932 htm 10KB156874 B2P תגובת העסק TIF 11KB159380 P2B בקשה לטיפול ראוי doc 780KB סגור חלון מירה.
|