| שלום רב,
מרשתי נסעה ליוון בסוף יולי עם חברת התעופה אייג'ין אירליינס Aegean airlines אולם קיבלה את שתי מזוודותיה באיחור של יומיים. אני פניתי לפורום פה וביקשתי סיוע באיתור הזכויות של מרשתי ודברי החקיקה הרלוונטיים.
הבנתי מתוך הייעוץ שעל המוביל האווירי חלה אחריות לגבי איחור כבודה לפי אמנת וורשה וחברת התעופה עצמה של המוביל האווירי מפצה בנסיבות כאלו .
לפיכך, פניתי לנציגת חב' התעופה שדרכה טסה מרשתי ליוון בישראל שהיא חב' לאופר, הפניתי דרישת תשלום מסודרת. אולם, נתבשרתי למהרה כי חב' לאופר אומנם מייצגת את חברת אייגין ארליינס בארץ אבל רק בעניינים מסויימים וכי דרישת פיצוי בגין איחור כבודה יש להפנות ישירות באנגלית לחב' אייג'ין ארליינס. עשיתי כפי שנתבקשתי והפניתי דרישת פיצוי באנגלית לחב' אייגין ארליינס אולם הם בישרו אותי כי במקרה שלהם הם כפופים לאמנת מונטריאל ואני היה עליי להפנות את דרישת התשלום לחברת תוך 21 ימים מיום מסירת הכבודה באיחור . ולכן ומשהפניתי את הדרישה אחרי כחודשיים הם לא יכולים להיענות לדרישתי.
אני מצידי לא ידעתי לגבי ה 21 ימים !!! למרות שזה היה כתוב במכתב שנמסר למרשתי בנמל התעופה אבל זה היה מגולל בסעיפי סעיפים ובקושי רואים...לפי הבנתי היא לא ידעה על מס' הימים שעומדים לרשותה להפניית דרישת תשלום כנ"ל וגם אני לא .
במצב דברים זה אני ניצבת בפרשת דברים...איני יודעת אם להגיש תביעה ואם כן אז איפה?? בארץ?? כנגד חברת אייגין ארליינס?? אשמח מאוד לייעוץ..מה עליי לעשות כדי להשיג את הפיצוי שמגיע למרשתי...כי בכל זאת לא עברו חודשיים...(חודש ו26 ימים)!!!!!!!!!!!
נא ייעוץ מצידכם...ולכך אקדים תודותיי
|