| שלום, לפני כשבוע קניתי נעליים ממש יקרות (לכיס שלי לפחות*)כשבאתי הביתה שמתי לב שהן קרועות והמקום איפו שהמוכרת אמרה שזה עור לא היה עור, כיוון שזה היה קרוע. באותו הרגע לקחתי את הנעליים וחזרתי לחנות, הם אמרו שאני יכולה לבחור נעליים אחרות שאני רוצה, אך לא היו שם את הנעליים שרציתי במידה שלי והצבע שרציתי.
הם הכניסו לחסן שלהם את הנעליים שהבאתי, ואמרו שאני יבוא כשבעל החנות יהיה שם כדי שיביא לי זיכויי (יש לציין שאני לא רוצה זיכוי, אבל את זה אני צריכה לדבר עם בעל המקום ולא עם העובדים שלו).
מה שממש הרגיז אותי שהן לא יכולות להביא לי זיכוי, הייתי צריכה כמה ימים לבוא לשם ולהתקשר אליהם כדי לתפוס את בעל החנות לדבר איתו.
יום אחד באתי ואמרתי להם שאם ביום x הוא לא היהי אני מגישה תביעה, כשבאתי באותו היום הוא היה שם, התווכחתי איתו על זה שאני רוצה את הכסף בחזרה והוא אמר שהוא לא יכול להביא ושאני אבחר נעליים אחרות , אמרתי לו שאני לא רוצה ושיביא לי בסידיוק כאלא נעליים שקניתי רק לא קרועות.
היום הוא אמר שנוסע לתל אביב להביא אותן,
אם הוא לא יביא לי אותן עד מחר אני יכולה לתבוע אותו? ועל איזה סעיפים, כי זה סוג של עוגמת נפש שאני צריכה כל יום לרוץ לחנות ולהתקשר ולבדוק אם הוא שם, לבזבז את הזמן שלי ולקחת בחשבון מית אני צריכה ללכת לעבודה ומתי לצאת רק כדי לראות אותו ולדבר איתו.
אם עד מחר הוא לא מביא לי נעליים חדשות ולא מחזיר כסף ? מה אני יכולה להגיד לו שכן יחזיר את הכסף? כי אני יודעת שאם הוא מכר לי מוצר מקולקל\הרוס\קרוע הוא צריך להחזיר לי את הכסף .
בבקשה עיזרו לי.
אני לא רוצה זיכויי כי אני באתי במיוחד לחנות הזאת לקנות אתהנעליים האלא כי בשום חנות אחרת אין אותם ואני לא רוצה נעליים אחרות כי יש לי מספיק. אני לא מבינה למה אני צריכה כל כך לסבול בגלל בעיות שלהם.
|