אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

גביית יתר

  • גבית יתר של חברת הוט שלא כדין
    אלישמע | 06/09/2010 21:05

    לפני חודש סגרתי עם הוט חבילת אינטרנט ב-59 לחודש(התחייבות לשנה) וטלפון ב9.90 ללא התחייבות. כעבור שבועיים אני מקבל חשבון על חצי חודש שהיה ועל החודש הקרוב בתעריף מלא (79 ו-39) לאחר דין ודברים הודו שהסכום הנכון הוא כדברי אך הם יכולים לעדכן את המחיר רק אם יש להם אמצעי תשלום וגם אז לא רטרואקטיןי כלומר הסכום הגבוה שנשלח לי שלא כדין בכל זאת יחוייב. ואני שואל: מותר להם לעשות דבר כזה הרי הם לא אמרו לי שהמבצע מותנה בהבאת אמצעי תשלום מה גם שבהתקשרות הראשונית שליט הבאתי להם את האשראי שלי? פקססתי להם הוראת קבע אך הם אומרים שהם לא יגבו ממנה עד שאסדיר את החוב בכרטיס אשראי -הם טוענים שלא נתתי להם אף פעם את האשראי זה הגיוני שבכלל דברו איתי בלי שהיה להם אף אמצעי תשלום? שיתנו מבצע בכזה דבר ועוד בלי להגיד לי?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • גביית יתר
      עו"ד אפי אהרונוב | 07/09/2010 07:43

      בוקר טוב אלישמע, על פניו נראה שמדובר בהתנהלות קלולקת של החברה ויש מקום לבוא איתה חשבון בעניין (תלונה למשרד התקשורת ו/או תביעה).

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • שלום אלישמע
      HOT פניות הציבור | 07/09/2010 12:02

      שלום אלישמע, ברצוננו לבדוק את תלונתך לעומק ולדאוג שנציג בכיר יחזור אלייך בהקדם על מנת לטפל בנושא. לשם כך , לשם כך אנא העבר אלינו את פרטי המנוי שלך בצירוף פרטי המקרה ומספר פניה (3949499) לכתובת hot.service@hot.net.il ונדאג לחזור אלייך בהקדם   בברכה, מחלקת פניות הציבור   hot.service@hot.net.il מספרי 1-800 לפניות לשירות הלקוחות http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=3089

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק