| שלום,
נכון כי מדובר בטיסת צ'רטר אולם ביטולה הינו עדיין מקרה חריג
ואני ממליץ לפנות לחברה עימה ערכת את העסקה ולדרוש החזר
בגגין כל נזקיך אשר נגרמו כתוצאה מביטול הטיסות.
ראשית אני חייב להעיר נקודה חשובה, אני עוסק בתחום התיירות
תקופה ארוכה והופתעתי לקרוא על דמי הביטול אשר התבקשת ללשם על ידי ספקי השירות, ראשית, לפעול מולם ולדרוש החזר כספי מקסימלי
בעיקר כי יש עוד פרק זמן רב לטיסתך, בענף הרכב ובבתי המלון בהחלט יש גמישות בדמי הביטול.
לאחר שעשית זאת, פנה לחברה בכתב ודרוש את ההחרים
בגין דמי הביטול,במידה ולא יענו, ממליץ לתבוע.
לדעתי, תוכל אבל לפתור את הסוגיה ולהפחית כמעט כליל את דמי הביטול כאמור מול אותם ספקי השירות. בהצלחה
|