| שלום רב. ב15/8 הזמנתי לביתי טכנאי מיזוג אויר על מנת לתקן מזגן שהפסיק לקרר. הטכנאי בדק, קבע כי חסר גז, בנוסך החליף קבל וקו ניקוז גבה 600 ש"ח עם קבלה מסודרת עליה כתוב אחריות 3 חודשים
עוד באותו יום המזגן שוב הפסיק לקרר וקראתי לו שוב, הוא שוב מילא גז ואז המזגן קרר עוד 5 ימים ושוב הפסיק. שוב הוא נקרא, הבטיח להגיע עד 12:00 בצהריים (יום שישי) אך בפועל הגיע רק ב-19:30. ביצע בדיקות, שוב מילא גז , אטם את צינור ההברגה עם לק ציפורניים שביקש ממני,החליף אום ובדק שאין דליפה והלך. שוב עברו 5 ימים והפסיק לקרר. שוב נקרא לבית, הגיע רק יום למחרת הקריאה ושוב באיחור של 2.5 שעות., בלילה. בדק , ניסה להכניס גז ואז קבע כי ההברגה נהרסה וכעת לא יכול למלא. דרש ממני עוד סכום תיקון נוסף של יצירת מעקף לבורג החדרת הגז במחיר של 350 ש"ח. סרבתי לו וטענתי כי במסגרת האחריות עליו לתקן את המזגן . דרשתי תיקון חינם או החזרת כפסי והוא סרב
כעת, אני מברש לתבוע אותו, מדובר על עבודה לא מקצועית, בשורה התחתונה נותרתי ללא טיפול לבעיה ושלמתי מיטב כספי, בנוסף אם באמת ההברגה נהרסה הלא הוא האשם היחיד כיוון שרק הוא התעסק איתה ומילא גז
לציין גם עוגמת נפש של שינה לא מיזוג באוגוסט עם תינוק בן 3 שבועות
להתייחוסתכם אודה--עופר
|