| הייתי מחוברת לאינטרנט דרך התשתית של הוט וחיבור של 012 ,לפני חודש וחצי המחשב שלי יצא מכלל שימוש ולאחר שהבנתי כי לא אצליח לתקן אותו,החלטתי להתנתק מהוט ו-012.אך המענה הקולי שלהם היה ארוך ומתיש למעלה מ15 דקות ואף יותר,המשכתי לנסות כל פעם מחדש במשך מספר ימים עד שהתייאשתי.לאחר מספר שבועות שלא הצלחתי עדין להשיג אותם,החלטתי לפנות לחברת האשראי שלי ודרכם לבטל את העיסקאות.
במפתיע, אותם חברות יצרו איתי קשר מיד כשהם ראו כי החיוב שלהם לא בוצע.כשניסיתי להסביר את גירסתי ,הם לא היו מוכנים לבטל את העסקה ,כול עוד אני לא מוסרת את מספר האשראי שלי.מבחינתם העסקה עדין בתוקף כול עוד הם לא אמרו.
מה עליי לעשות :
להיכנע ללחצים שלהם ולשלם את מה שהם דורשים(למרות שזה סכום נמוך)?
או שללכת עם זה עד הסוף ולהגיע לתביעות קטנות ולהראות להם שלא נותנים להם לשחק בלקוחות כפי שהם רוצים?
|