| הזמנתי מחשב עם חלקים שאני בחרתי תחת ייעוץ המוכרים בחנות, לאחר שעה התקשרתי לבטל את ההזמנה (שילמתי 450 ש"ח מקדמה).הם אמרו לי שאני אצטרך לשלם דמי ביטול, כי הם הזמינו את החלק שהיה חסר להם במפרט מהיבואן.ראוי לציין, שבחנות עצמה במהלך ההזמנה או אחרי, לא הוזכר תהליך הביטול ומה התנאים שלו.בקבלה של ההזמנה מהחנות, לא רשום תקנון החנות, והמוכר לא טרח להסביר זאת.בתגובתו הוא אמר כי: "התקנון נמצא בחנות ליד הקופה".לא יתכן כי עובדים ברשת חנויות מחשבים יסתמכו על כך שלקוחות יבחינו בכך.סיבתי לביטול ההזמנה הייתה חוסר המקצועיות של אותם עובדים, שהכניסו למפרט המחשב חלקים לא תואמים.ואף פגעו בי:"כנראה לא מבין כלום בחומרה כמוך".והורידו מערכי.מעשיהם נועדו להבטיח קונה, בין אם הוא מרוצה או לא.אני מעדיף לתקשר באימייל כיוון שטלפון שלי בעייתי.
|