| שלום,
רכשתי לפני כחודשיים לערך נעליים בחנות שנחשבת יוקרתית ובסכום די גבוה. בנעליים נוצר פגם של קילוף וכן של מעין חור גדול בעקב של נעל אחת. כשבאתי לחנות וביקשתי להחליף את הנעל, השיבה לי מנהלת החנות ש"ככה זה עם הנעליים האלה", ושמקור הבעיה היא בי ובהליכה שלי וכן שהדבר הוא תוצר של נהיגה. היא הציעה לי לקחת את הנעליים לסנדלר כדי שינסה לתקן, ושהדבר יפתור רק חלק מהפגמים בנעל. אני סירבתי להצעתה, ובתגובה היא השיבה שאין אחריות על פגמים מסוג זה, ושעכשיו בגלל שסירבתי גם לסנדלר היא גם לסנדלר כבר לא תיקח את הנעל. במהלך השיחה היא אמרה לי שאני יכולה ליצור קשר עם החברה שמייצרת על הנעליים. ביקשתי את המספר, והיא הפנתה אותי ל-144.
ברצוני להגיש כנגד החנות תביעה קטנה.
יצוין כי מדובר בחנות פרטית ולא ברשת.
האם ניתן להגיש כנגד חנות הנעליים תביעה קטנה ?
איך אני מתחילה ? מהם שלבי הביניים ?
תודה, נעמה.
|