| המקרה המתואר בפנייתך אינו אידיאלי למוצר חדש,
על אף כי נגמרה תקופה האחריות במכתבך אני איתן דעתי
כי לא זכית להנות מהמוצר אותו שילמת ממיטב כספך.
פנה אל הנהלת החברה ופרט את כל התשלשלות העניינים במוצר אשר רכשת,בקש תוך כדי איום מפורש פתרון הולם (החלפת המוצר או לחילופין הזדמנות אחרונה לתקן את המוצר תוך כדי הארכת תקופת אחריות -תן דגש לכך), אני בהחלט הייתי ממליץ לתבוע במקרה זה במידה ובקשתך הלגיטימית לא תענה נא תשומת ליבך לשמור ולתעד כל מסמך רלוונטי
לרבות תגובת החברה כאשר תגיע וזאת לצורך התמודדות עתידית
אגב,
לדעתי, היית אמור לדרוש מוצר חדש כבר בעת התקלה השניה או השלישית לכל המאוחר וייתכן והנושא היה נבלם כבר אז, חבל שלא פעלת כך, דרוש זאת כעת.
|