| ערב טוב רונית,
במקרה בו צרכנית מבקשת לבטל עסקה מסוג זה עקב העובדה שסופק לה מוצר פגום, הספק אינו יכול לסרב לדרישה ו/או להתנות אותה בתשלום דמי ביטול או דמי הובלה. באם, כדבריך, יש לך הוכחה שהם הודו בכך שהמוצר סופק לך כשהוא פגום, המלצתי היא לפנות אל החברה בכתב, לתאר את מה שקרה ולהצהיר שבאם הם ינסו לגבות ממך תשלום שלא כדין - תפני לבימ"ש ותתבעי פיצוי משמעותי. אפשרות אחרת היא 'להקדים תרופה למכה' ולהגיש ישירות תביעה כנגד הספק ולדרוש, בנוסף לביטול החיוב, גם פיצוי משמעותי.
|