|
ביום
שישי האחרון אישתי רכשה כסא ב-400
ש"ח ברשת ENTER
שנמצאת ב-CINEMALL
חיפה, בתור מתנה ליום ההולדת של קרובת משפחה.היא בקשה כרטיס החלפה למקרה שהמוצר לא
ימצה חן בעיניי בעלת השימחה.בעת קבלת שובר זה היא הוזהרה ע"י המוכרת שלא תוכל
לקבל כסף בחזרה(זה מובן שאם המוצר לא מצא
(חן אז האופצייה היחידה
היא לתת זיכוי(.
באותו
יום כשהגענו למקום,מחוסר הכסאות בביב התישבתי על הכסא הנרכש,אני שוקל 73
ק"ג,לאחר שעתיים של ישיבה עליו הרגשתי אי נוחות,לתדהמתי גיליתי שהכסא מועך
פנימה.הצטרחתי בשיא הבושה לקחת את המוצר חזרה על מנת להחליפו.
יום
למחרת כאשר הגעתי לאותו סניף גיליתי שאין להם מוצר זהה לחלוטין,אז דרשתי לעשות
ביטול עסקה מכיוון שנמכר לנו מוצר תקול, אך נענתי בסירוב,הוצעה לי שובר זיכוי,אבל
איני מעוניין בשום מוצר אחר שיש להם בחנות.ואני שואל את עצמי איפה הצדק?רשת שלמה
מצפצפת על הלקוחות שלה בלי שמישהו יכול לעשות לה משהו.אני מבין שמדובר
"רק" על 400 שקל,אבל כל העניין הזה מקומם.
הודה
מאוד על יעוץ.
|