| הזמנתי דרך חברת תעופה אמריקאית מהמובילות בשוק שני כרטיסי טיסה,על סך 2000$ קיבלתי מהם קבלה והכל בסדר,נאמר לי בבנק שהסכום ירד אחרי3-4 ימי עבודה. ביום בו ירד הסכום,הסכום שירד הוא פי 2! כלומר 4000$,כתוצאה מהסכום נכנסתי למינוס ונאלצתי באותו היום לקחת הלוואה. בחברת האשראי אומרים כי זה החיוב מהחברת תעופה,והם טעו בהקלדה וכו....אחרי בירורים איתם הם אומרים חד וחלק עי הם הזרימו חיוב רק על שני כרטיסים ולא יותר.אני נותה להאמין להם יותר כי הם באמת שלחו לי קבלה על הסכום הנכון! ההתנהלות של חברת האשראי לא מוצאת חן בעיני,הכל לאט לאט,לא טרחו אפילו להתקשר ולבדוק למרות ששלחתי להם את כל המסמכים הנילווים. מה אני אמור לעשות בנדון? האם מגיעים לי פיצויים בנוסף להחזר?
|