| שלום,
על פניו מדובר על מקרה מביש של התנהלות מצד עסק והיה ראוי
ומכוב מבחינתו כי לאור רשלנותו יספוג את הסכום בעיקר כי הינו פעוט.
בסוגיה זו אינני מתייחס כלל לאשר נאמר לך בעבר היות ועברו שבועיים בין המקרים, כן מצאתי להתייחס לעובדה כי העסקה כבר בוצעה,
שילמת וקיבלת את המוצר, אסור היה לבעל החנות לנהוג כך.
במידה והמידע היה נמסר לך בטרם חוייבת ובטרם נמסר לך מכשיר הסלולר, ההתיחסות היתה אחרת אולם כאן לדעתי הצדק עימך.
היות ומדובר בסכום פעוט, מומלץ ראשית לפנות לבעל החנות( במידה והוא זכיין אז לפנות לחברה עצמה) במכתב מסודר ולבקש כי יספקו לך את המכשיר במחיר שהובטח.
אני לא ממליץ למהר ולתבוע לאור הסכום הנמוך, נסי לפעול ראשית כך, במידה ולא, ניתן להעזר גם במועצה לצרכנות( להערכתי יראו זאת בחומרה) ורק בסופו של דבר( במידה ולא נרגעת..אז לתבוע את קבלת המכשיר במחיר שהובטח ולהוסיף בצירוף עוגמת נפש).
חשוב, לשמור את הקבלות בגין הרכישה לראיה עתידית.
בהצלחה.
|