אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מוצר "מאכזב" באיכותו

  • מוצר שסופק ולא תואם באכותו
    michal | 13/07/2010 09:43

    שלום, לפני כשלושה חודשים רכשתי מיטה וחצי לאחר סקר שוק רחב. בחנות בה נרכשה המיטה בקרתי 3 פעמים עד לקבלת ההחלטה. בחרתי במיטה הספציפית משום שהמזרן היה רך ונוח. שלמתי בעבור המוצר 2600 ש"ח (אשראי - 2 תשלומים) המוצר הגיע לביתי באיחור קל. מיד הבחנתי שהמזרן קשה מאוד. המתנתי מספר ימים כדי שהמזרן (מסוג ויסקו) "יקבל" את צורת הגוף ויתרכך (כפי שנאמר) כאשר לא חל שינוי פניתי לחנות, הם הפנו אותי ל "שירות לקוחות" מאז ועד היום, למרות פניות חוזרות ונשנות ושיחות טלפון הן עם החנות והן עם שירות הלקוחות – לא קיבלתי שירות או מענה מלבד הבטחות שיצרו איתי קשר / יגיעו בשבוע הבא . . . וכלום ! כאמור – עברו 3 חודשים - המזרן עדין קשה מאוד ! האם יש "קייס" לתבוע בתביעות קטנות ? אני מעוניינת להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה אשמח לתשובתכם המקצועית תודה

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מוצר "מאכזב" באיכותו
      עו"ד אפי אהרונוב | 14/07/2010 19:07

      מיכל שלום, בשלב ראשון מומלץ למצות את ההתנהלות מול החברה. אם הם מתעלמים מפניותיך, פני אליהם במכתב התראה וצייני שבאם פנייתך לא תטופל תפני להליך שיפוטי (רצוי שהמכתב ייכתב ויחתם ע"י עו"ד, ולו בכדי לשוות לו תוקף). היה ותבחרי לגשת בעניין לביהמ"ש, יהיה עליך לבסס את טיעוניך במידה שתשכנע את ביהמ"ש שמדובר במוצר לא שמיש. ככל שמדובר בדגם עצמו, אני מתקשה להאמין שיעלה בידיך להצליח בכך (כאמור, את בעצמך בחרת אותו על סמך 'שיעורי בית' שהכנת). יתכן ויש בעיה באותה יחידה שסופקה לך, ובמצב כזה העובדה שהספק מתעלם ממך יכולה לחזק את טיעוניך, במדת מה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • עדכון . . .
        מיכל | 15/07/2010 09:10

        שלום שלחתי מכתב (שאני כתבתי וחתמתי) בפקס המתאר בקצרה את השתלשלות העניינים, חוסר ההתיחסות ועם דרישה להחזיר את המיטה ולקבל את כספי חזרה אחרת "אשקול לתבוע" ו . . . הפלא ופלא - למחרת כבר הגיעו לבדוק את תלונתי. האדון הציג עצמו (בטלפון) כנציג המפעל ובפועל הגיע המוכר מהחנות. הוא הודה שהמזרן "קצת קשה" והציע "להוסיף 3 שכבות גומי לריכוך" אך אמר ש"יכול מאוד להיות שהמזרן ישקע בעוד מס' חודשים" . בקשתי להחליף את המיטה - הוא סרב ! 1. האם מאוחר לשלוח מכתב ע"י עו"ד ? 2. מה עלות כתיבת מכתב שכזה (סדר גודל) ? 3. האם בעקבות העדכון - השתנתה תשובתך בנוגע לסיכוי לזכות בתביעה ? רוב תודות

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום תמא 38 21/05/2024 | 13:50 דירה מחוץ לפרויקט תמורה לקשיש  שוב שלום. היזם  בפרויקט תמא כנראה יסכים לתת לי דירת תמורה מחוץ לפרויקט משום גילי ...
  • פורום דיני תעבורה 21/05/2024 | 12:40 סימון חניה אחרי תמרור האוסר חניה ברחוב מסויים הועמד תמרור האוסר על חניה (תמרור 432) ותחתיו תמרור הבהרה צהוב עם הטקטס "מותרת העלאת ...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 21/05/2024 | 09:45 מה תפקיד רשם בתביעות קטנות ראיתי בנט שיש גם רשם וגם שופט בתיקי
  • פורום ביטוח לאומי 21/05/2024 | 09:01 דלקת פרקים,עצמאי שלוםבני עובד עצמאי(עוסק מורשה)אובחן  לפני מס חודשים עם דלקת פרקים שגרונית ומטופל בביולוגי.סו...
  • פורום דיני עבודה 21/05/2024 | 08:53 ימי מחלה אם עובד נתן אישור מחלה מרופא האם המעביד יכול לטעון שזה אפקטיבי?על סמך מה?
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק