| שלום רב,לפני כחודש נפל המחשב הנייד שלי, שהכיל חומר חיוני ביותר. פניתי לחברה לשחזור נתונים. החברה הוציאה לי הצעת מחיר, לפיה להערכתם ניתן לשחזר 90% מהחומר, וביקשה עבור זה כ1800 שח". בפועל, הצליחו לשחזר רק 15% בערך מהחומר. שילמתי את הסכום היות וגם מעט החומר היה חיוני.החברה הציעה להמשיך בתהליך השחזור באמצעות תהליך שנקרא הזמנת ראשים וכרוך בעלות של כ4800 ש"ח. טלפונית נמסר לי כי הם יתחילו בתהליך, ואני אוכל להחליט באם החומר המשוחזר דרך החלפת הראשים חיוני או לא, במידה וכן - אשלם את ההפרש מהצעת המחיר הראשונה, ובמידה ולא - לא אשלם דבר. ביררתי מספר פעמים טלפונית כי אכן כך הדבר, ואף שלחתי מייל המבקש לעגן נושא זה בכתב. במייל זה אף צירפתי את הצעות המחיר החתומות על ידי, וכתבתי שברצוני להמשיך את תהליך השחזור. החברה אכן המשיכה בתהליך השחזור, אך לא ענתה לי למייל.לימים, קיבלתי את רשימת החומר המשוחזר אך לא היה בו חומר המשמעותי מספיק בשביל שאשלם את מלוא הסכום, ועל כן ביקשתי שלא לקבל את החומר המשוחזר ולא לשלם על עלות השחזור. להפתעתי, נעניתי כי מכיוון ש99.5% מהמידע שוחזר, עליי לשלם את מלוא הסכום. מובן שאינני זוכרת מהו מלוא המידע, אך ברור לי כי קיימים קבצים שלא שוחזרו שהייתי זקוקה להם. ברצוני לציין כי ביררתי שוב ושוב כי המשך התהליך יחוייב בתשלום רק במידה ויימצא חומר אשר חיוני בעיניי, וללא תלות באחוזי השחזור. אני חשה מרומה מאוד וכל האינטראקציה עם החברה הרגישה כעוקץ אחד גדול. אשמח לקבל ייעוץ כיצד לפעול.
|