| קניתי ב01.07.10 מערכת ישיבה לסלון מחנות רהיטים.כבר ב04.07 קיבלתי אותה הביתה והצבע היה ממש לא תואם למה שהזמנתי.מיד פניתי לחנות והודעתי על הטעות. איש המכירות הגיע אלי הביתה ואישר שאכן יש טעות. והובטח לי שהנושא יטופל ויודיעו לי למחרת לגבי מה יהיה הלאה ומתי יחליפו.בערב למחרת פניתי שוב לחנות ע"מ לברר מה קורה עם זה. וקיבלתי הרגשה שמורחים אותי ולא באמת מטפלים בזה.בנוסף בחנות הביאו לי את הטלפון של המפעל המייבא, ע"מ שגם אני אצור איתך קשר ע"מ לזרז את העניין - שזה לא מתפקידי.מתוך דאגה ש14 ימים(שבהם ניתן להחליף או לבטח) יחלפו מהר ושוב דבר לא יקרה, ביקשתי ביטול עסקה. בעל החנות סירב בתוקף לביטול ושלל את האפשרות שהכסף שלי יחזור. לאחר ריב ממושך, הבטיח לי בעל החנות שהנושא יטופל ואקבל יום לאחר מכן תשובה, מתי יחליפו את הסלון.מה האופציות שלי כנגד בעל החנות, בגלל שהוא לא רצה להחזיר את הכסף ולבטל את העסקה?מצד אחד אני רוצה לסיים את הסיפור הזה עם הסלון, שיחליפו אותו ונגמר. מצד שני, בגלל הריב הממושך שלי איתו והסירוב שלו להחזיר את הכסף, אני לא רוצה שהוא ירוויח ממני שקל ממה ששילמתי.תודה,אלכס
|