| לעו"ד אפי שלום.
בשאלה שלי מתאריך 28.06 נפלה שגגה - זו לא חברת NETVISION - עימה הסליחה -אלא חברה אחרת.
דווקא NETVISION בסדר גמור בקטע של "מען ושליחת הודעות" בהסכם התקשרות שבנוסח בדיוק לפי החוק ובצורה מושלמת והוגנת כלפי לקוח. להלן הקטע:
NETVISION
81. מען הצדדים והודעות
1.81 כל הודעה שאנו נשלח לך תיחשב כאילו נמסרה לך 3 ימי עסקים ממועד המשלוח אם נשלחה בדואר, אם ההודעה נמסרה ביד או הועברה לידי פקסימיליה או באמצעות דואר אלקטרוני – תיחשב כאילו נמסרה לך בעת קבלת האישור או חיווי על מסירתה או העברתה לפי העניין.
2.81 כתובת החברה שלנו היא : רח' המלאכה 15,פרק סיבל, ראש העין 48091 , כתבת מוקד פניות הציבור: מרכז אומגה, מת"מ חיפה, 31905 או כל כתובת אחרת שנודיע לך. כל פניה שלך אלינו תיעשה למוקד פניות הציבור שלנו.
3.81 הכתובת שלך הי הכתובת המופיע בהזמנת שירות ו/או כפי שעודכנה לאחרונה ברושמות שלנו על פי בקשתך. עליך להודיע לנו על כל שינוי בכתובתך ובפרטים אחרים שמסרת לנו תוך 14 ימים מיום השינוי.
וניסוח חברה אחרת השנוי במחלוקת:
מען הצדדים והודעות
מען הצדדים לצורך משלוח הודעות לפי הסכם זה הוא כמפורט במכתב
ההתקשרות או בטופס ההזמנה או כל מען אחר בארץ עליו יודיעו בכתב צד
אחד למשנהו . הלקוח נותן בזאת הסכמתו , כי כתובת הדואר האלקטרוני
שהקצתה עבורו החברה ו /או כל כתובת דואר אלקטרוני אחר שמסר לה ישמשו
את החברה , על פי שיקול דעתה הבלעדי , לצורך משלוח כל הודעה על פי הסכם
זה ו /או כפי הנדרש על פי כל דין ; כל הודעה שתשלח החברה ללקוח תחשב
כאילו הגיעה ללקוח : שלושה ימי עסקים ממועד משלוחה , אם נשלחה בדואר ;
בתום 72 שעות , אם נשלחה באמצעות הדואר האלקטרוני ; ואם נמסרה ביד או
הועברה בפקסימיליה - בעת קבלת אישור מסירתה או העברתה , לפי העניין .
חזקה היא שהניסוח השני גזלני, לא הוגן, לא חוקי ומקופח יחד. מה דעתך? כיצד אני יכול לדרוש שינוי סעיף זה מהחברה האחרת? האם רק בית המשפט יכול לשנות את זה בצו "עשה"?
ברוך
|