| לע"ד אפי שלום!
בהמשך לשאלותיי מתאריך 14-53 28.06.10 ותשובתך מתאריך 30.06.20 להלן הבהרותיי ומידע ספיציפי:
1. זו הנקודה שספק אינו מאפשר ללקוח לקבוע את מענו לשליחת דואר , לא שאול אותו ולא מקבל הסכמה מפורשת , לא מיידע אותו במעמד כריתת עסקה על קיום הסכם זה ועל סעיף מקפח (16) המנוסח כתכתיב חד סטרית ולא מאפשר לשנות את המען אחרי כרירת החוזה ובקביעה . (הסכם תקף של אחת החברות, סעיף 16 ):. להלן הציטוט:
. 16 מען הצדדים והודעות
מען הצדדים לצורך משלוח הודעות לפי הסכם זה הוא כמפורט במכתב
ההתקשרות או בטופס ההזמנה או כל מען אחר בארץ עליו יודיעו בכתב צד
אחד למשנהו . הלקוח נותן בזאת הסכמתו , כי כתובת הדואר האלקטרוני
שהקצתה עבורו החברה ו /או כל כתובת דואר אלקטרוני אחר שמסר לה ישמשו
את החברה , על פי שיקול דעתה הבלעדי , לצורך משלוח כל הודעה על פי הסכם
זה ו /או כפי הנדרש על פי כל דין ; כל הודעה שתשלח החברה ללקוח תחשב
כאילו הגיעה ללקוח : שלושה ימי עסקים ממועד משלוחה , אם נשלחה בדואר ;
בתום 72 שעות , אם נשלחה באמצעות הדואר האלקטרוני ; ואם נמסרה ביד או
הועברה בפקסימיליה - בעת קבלת אישור מסירתה או העברתה , לפי העניין .
זה סעיף נקופח גרידא כמנוגד לחוק הגנת הצרכן וחוק חוזים אחידים כי קובע שהלקוח הסכים שיישלחו הודעות לתא אלקטרוני. "השטן" הוא בפרטים. אגב לא הוזכר בסעיף . של ספק לשליחת הודעות מצד לקוח כולל לבקשת ההתנתקות. .
מה דעתך לגבי סעיף 16 בהסכם?
|