אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מחשב פגום

  • מחשב נייד שעושה בעיות
    שוקי | 25/06/2010 11:36

    שלום.רכשתי מחשב נייד לפני כמה חודשים. הוא היה עושה רעשים. שלחתי לתיקון, נאמר שהוחלף שתוקן והרעשים עדיין המשיכו. שלחתי שוב לתיקון, שוב "תוקן" והרעשים ממשיכים. בפעם השנייה כששלחתי אותו לתיקון, צירפתי דיסק עם קטעי וידאו שהקלטתי מהפלאפון, שם המחשתי את הרעשים שיוצאים. שומעים אותם בוידאו בבירור.לשלוח את המחשב לתיקון מבחינתי זה טרטור רציני. המעבדות פתוחה רק בשעות מאוד מסויימות ובמקומות מאוד מסויימים. ואני בצבא, אז לפעמים יכולים לעבוד מספר שבועות עד שבכלל אני מוצא את הזמן לגשת למעבדה ולשלוח לתיקון (גם אז, אני נאלץ לבקש מהמפקדים לאחר כי המעבדות לא פתוחות מוקדם בבוקר). כנ"ל כשאני לוקח את המחשב מהמעבדה בחזרה, צריך לצאת מהצבא מוקדם.האם יש עילה לתביעה?אני גם נמצא עם מוצר תקול וגם נאלץ לבזבז זמן וכוחות בשביל לנסות לתקן אותו, לשווא.ואם כן, לאן להפנות את התביעה, ליבואן (שהמעבדות שייכות לו) או לחנות? (לחנות בכלל לא היה לי קשר מרגע הקנייה. ככה זה בד"כ עם מחשבים ניידים).מה יכול להיות גובה התביעה? האם ריאלי לתבוע סכום איתו אני אוכל לקנות מחשב חדש של חברה מתחרה, בעל אותו מפרט פחות או יותר? האם לתבוע סכום כלשהו גם על הטרטור?תודה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מחשב פגום
      עו"ד אפי אהרונוב | 29/06/2010 09:35

      שוקי שלום, על פניו נראה שיש עילת תביעה וניתן לתבוע החזר כספי בתוספת פיצוי על הטרחה ועוגמת הנפש. אין חובה לציין את גובה הסכום וניתן לבקש מביהמ"ש שיפסוק פיצוי כפי שיקול דעתו. יש לתבוע את מי שממנו רכשת את המוצר, ובהיעדר יכולת לקבוע מי אחראי ניתן לתבוע את המעבדה והחנות כנתבעים ביחד. שיהיה בהצלחה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק