| שלום.רכשתי מחשב נייד לפני כמה חודשים. הוא היה עושה רעשים. שלחתי לתיקון, נאמר שהוחלף שתוקן והרעשים עדיין המשיכו. שלחתי שוב לתיקון, שוב "תוקן" והרעשים ממשיכים. בפעם השנייה כששלחתי אותו לתיקון, צירפתי דיסק עם קטעי וידאו שהקלטתי מהפלאפון, שם המחשתי את הרעשים שיוצאים. שומעים אותם בוידאו בבירור.לשלוח את המחשב לתיקון מבחינתי זה טרטור רציני. המעבדות פתוחה רק בשעות מאוד מסויימות ובמקומות מאוד מסויימים. ואני בצבא, אז לפעמים יכולים לעבוד מספר שבועות עד שבכלל אני מוצא את הזמן לגשת למעבדה ולשלוח לתיקון (גם אז, אני נאלץ לבקש מהמפקדים לאחר כי המעבדות לא פתוחות מוקדם בבוקר). כנ"ל כשאני לוקח את המחשב מהמעבדה בחזרה, צריך לצאת מהצבא מוקדם.האם יש עילה לתביעה?אני גם נמצא עם מוצר תקול וגם נאלץ לבזבז זמן וכוחות בשביל לנסות לתקן אותו, לשווא.ואם כן, לאן להפנות את התביעה, ליבואן (שהמעבדות שייכות לו) או לחנות? (לחנות בכלל לא היה לי קשר מרגע הקנייה. ככה זה בד"כ עם מחשבים ניידים).מה יכול להיות גובה התביעה? האם ריאלי לתבוע סכום איתו אני אוכל לקנות מחשב חדש של חברה מתחרה, בעל אותו מפרט פחות או יותר? האם לתבוע סכום כלשהו גם על הטרטור?תודה.
|