| אני לקוחה של YES, והייתי די מרוצה עד ימים אלו.
לפני כחצי שנה רכשנו דירה, בינתיים הקפאנו את המנוי שלנו לחצי שנה ועברנו לגור אצל ההורים.
כעת נגמרה תקופת ההקפאה, אך אנחנו עדיין לא לקראת כניסה לדירה מכל מיני עיכובים. ביקשנו מYES להמשיך לנו את תקופת ההקפאה ואלו נענו בשלילה וטענו שמשרד התקשורת מגביל אותם ל-עד חצי שנה הקפאה.
כעת עומדות בפנינו 3 אפשרויות:
1. להתנתק - למרות שאנחנו לא רוצים, ולשלם קנס של 1000 שח על הממיר והתוכנית
2. להמשיך להיות מנויים ולשלם עבור ממיר שיושב ארוז בתוך ארגז
3. למצוא מישהו שיקח מאתנו את הממיר ואת התוכנית - לא מכירה אף אחד שצורך שירותי תוכן ואין לו שירות כזה בבית . מאיפה אמורים למצוא אנשים כאלה?
לא נמצא שום פתרון הגיוני מטעם החברה, ואני לא מבינה למה אני אמורה לשלם קנס - אם הם אלה שלא יכולים להמשיך את תקופת ההקפאה שלי, מכיוון שלי כלקוחה כלל אין רצון להתנתק והיו לי כוונות להישאר לקוחה שלהם לעוד הרבה זמן,
אודה ליעוץ
|