| ע"פ חוק הגנת הצרכן ס' 4(ג), מחויבת החברה "..להציג במקום עסקה, במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות, מודעה המפרטת את מדיניותו לגבי החזרת טובין שלא עקב פגם, במידה ולא עשתה כן, חל עליה ס' 4(ג)(ב) שאומר: "..ביקש הצרכן להחזיר לעוסק טובין שלא עקב פגם, בהתאם למדיניות החזרת טובין המפורטת במודעה, והעוסק לא פעל בהתאם לאותה מדיניות, רשאי הצרכן להחזירם לעוסק בתוך שבעה ימים מיום שסורב, והעוסק יהיה חייב להשיב לו את מלוא התמורה שקיבל באופן שבו שילם הצרכן..."
בברכה, עו"ד פייס אבי
|