| שלום !
ביקרתי בחברת סלקום לשם בירור החשבונית החודשית ,
נתקלתי בנציג ש"טיפל בי" בחוצפה , בקשתי ממנו לבדוק נתונים במחשב אך זה
המשיך להתווכך איתי וטען כי המחיר הוא שונה , לאחר מספר פעמים שניסיתי בצורה רגוע להסביר לו כי יתכן ותוכנית שאני קיבלתי שונה ובקשתי ממנו שיבדוק במחשב , הנציג לא עשה את עבודתו וטען כי תוכנית כזואת לא קיימת ולא היתה .
(לאחר מספר רב של פעמים שהנציג מתווכך איתי במקום לבדוק את הנתונים ולהסביר לי אודות החבילה שלי) , שאלתי אותו למה הוא לא בודק במחשב את הנתונים למה הוא בכלל מתווכך איתי מה אתה מטומטם ? תביא לי מנהל , הנציג החל מאותו הרגע במסע איומים במקום לתקן את הטעות שעשה החל ללטוש מבטים מאיימים לצחוק בעזות מצח ולהוסיף מעת לעת אל תדאג אני אטפל בך .. ! אל תדאג יהיה בסדר .. אל תדאג אני יודע גם את שם משפחתך .. כמובן שעוד בהתחלה בקשתי מנהל וזה הביא נציגה בכירה יותר שתטפל בי במקום , הנציג ישב מהצד והמשיך בליטוש מבטים , המשיך לצחוק בעזות מצח ולאיים .. אך זו לא עשתה כלום בדבר ואני התעלמתי ממנו . הבכירה שהמשיכה את הטיפול המשיכה בטיפול לוקה מסרה לי פרטים שיקריים (נבדקו אחר כך עם מנהלת בשירות הטלפוני) , וכשבקשתי לדעת את שמה ושמו היא הסתירה את התג השמי שלה ..
אך היזדההתה בשמה ה"פרטי" אם כי ניראה שהם מסרו שמות פקטיביים .
החלטתי להתלונן על הדבר וכך עשיתי מול מנהלת בשירות הטלפוני , אך לצערי נאמר לי כי בדק הבית יהיה פנימי ולא ויחזרו אלי אם תשובה , כמו שהבנתי בדק הבית יהיה פנימי לאותה מחלקה וכי אותו עובד ככל הניראה ימשיך בשירות הלקוי , האם יש דבר שאפשר לעשות במקרה כזה ? יש לציין כי אני נפגעתי מאוד מהיחס המזלזל והאיומים מאדם שאמור לתת שירות הם לא דבר שהוא מובן מאילו בנוסף אין לשכוח שאדם כזה יש לו גישה לפרטים אישיים וחשבונות אשראי ..
|