| שלום רב,
יפה עשית שהכרת בכך שיש לך אחריות הנובעת מהעובדה שאחיך יודע כיצד להפעיל את אתרך בבנק.
ברם, הבעיה שלך יותר גדולה. בהסכם עם הבנק (אותן שורות קטנות וצפופות שאף אחד לא קורא...) הבנק מסיר מעצמו אחריות לשימוש רעה ו/או נזקים מחמת השימוש באינטרנט, ומפיל את זה על הלקוח.
למרות כל האמור, אני סבור שאם הבנק אכן נוהג להתקשר אלייך במקרים של עסקאות אשראי נמוכות, הרי שניתן לטעון לרשלנות בהעברת סך זה.
כן יש לבדוק האמנם היו לבנק בטחונות סבירים להלוואה זו, ואם לא, אף כאן יש לכאורה רשלנות.
את יכולה להתלונן, בפני הסניף או בפני המפקח על הבנקים.
אם את לקוחה טובה בסניף, יתכן ופנייתך תיענה במידת מה של הבנה.
אני לא סבור שהבנק יתחיל להילחם באחיך כל עוד לא תהיה הפרה של הסכם ההלואה (קרי: אי פרעונה במועדים המוסכמים), אלא רק ישתמש בכך ע"מ לנגח אותך שזו בעיה שלך.
בהצלחה !
בברכה,
זילברפלד אבי ,עו"ד ונוטריון
מנהל פורום בנקאות
|