| אפשר בהחלט לפנות ליחדיה לפניות הציבור בפיקוח על הבנקים בבנק ישראל בעניין. הלינק:
http://www.bankisrael.gov.il/whoheb/publinq.htm
פקס: 02-6669077
טל: 1212-200680
הפנייה לבנק ישראל אינה כרוכה בעלות כלשהי ולעתים יכולה לסייע. אך ככלל, למיטב ידיעתי, הבנק במסגרת בירור תלונה אינו נכנס למחלוקות עובדתיות ואינו מכריע בהן.
לגופו של עניין, על מנת לתת התייחסות יותר מפורטת חשוב להבין היטב את העובדות.
לבנק יש שיקול דעת במתן אשראי, וזכותו לסרב לתת אשראי לפי שיקוליו. הבנק גם רשאי למנוע משיכרות נגד צ'קים שהזיכוי בגינם הוא זמני וטרם נעשה חלוט. עם זאת, במקרה בו הבנק הבטיח לתת לך אשראי וחזר בו ללא כל זיבה עניינית, יש לך עילה נגדו.
ההתבטאות המתוארת של סגן מנהל הסניף (אם אכן נאמרה) היא פסולה ובלתי לגיטימית בעליל. בנסיבות אלה, ראוי בהחלט לפנות בשלב ראשון למנהל הסניף, או לדרג מעליו. אין כל מניעה שתקליטי את השיחות (כל עוד את שותפה להן).
בהצלחה.
|