| תודה על המענה המלומד בנוגע לחברת הביטוח. שאלתי, איך תלונה כזו אמורה להתברר (בהנחה שנפנה קודם למפקח), שהרי החברה שעליה ברצוני להתלונן תכחיש מכל וכל את כל הטענות, תמרוט את עצבינו ותעלה על נס את השירות המצויין שלה ואת עובדיה המקצועיים. איך נוכל להוכיח שפעלה ברשלנות (לדבריהם, השיחות אצלם מוקלטות, אך סביר להניח שבבואנו להתלונן לא תמצא אצלם אף עדות מרשיעה וזאת למרות שחובת ההוכחה עליהם ואי קיומן של ההקלטות כשלעצמו כבר מחשיד כי הרי אנו בתור מבוטחים לא מקליטים את השיחות)?. אילו מסמכים אנו אמורים להציג בפני המפקח?, מה יקרה באם תלונתנו תמצא מוצדקת?, האם אי פעם נענשה חברת ביטוח בישראל על רשלנות כלפי מבוטחים שלה שלהם היא הייתה מחוייבת?, איך נוכל להוכיח דברים שנאמרו בשיחות עם החברה שכפי הנראה לא הוקלטו (אנו מניחים שהיו כאלו שיחות שהגיעו מסלולארי ולא מטלפון של החברה). ושאלה אחרונה:
האם לאנשים קטנים כמונו יש בכלל סיכוי מול מפלצות הביטוח?.
שוב תודה וסליחה על המכתבים הארוכים.
אני
|