| לפני כשבוע טסנו לאילת ולקחנו עימנו עגלת תינוק, בסיום טיסתנו חזרה למרכז קיבלנו את העגלה והתגלו בה קרעים, שיפשופים ובלאי שלא היה קיים לפני (בידנו הוכחות מצולמות מהשעות שלפני הטיסה). ניגשנו בו במקום למנהל התורן שהיה נוכח, הצגנו בפניו את הליקויים שארעו והוא בתגובה ביקש מאיתנו לתעד את שארע וטען שישלח את המכתב לייעדו. בהמשך פנינו טלפונית לשירות הלקוחות וקיבלנו תגובה כי היינו צריכים למלא דו"ח נזק וכי אינם אחראים על הנזק שנגרם לכבודה. ולכן איננו זכאים לפיצוי ולתיקון הליקויים. אציין כי לא ידענו ולא הובא לידיעתנו שעלינו למלא דו"ח שכזה, שכן המנהל התורן טען כי די במכתב אותו כתבנו.
שאלתי היא האם אי מילוי דו"ח נזק יכול לפגוע בקבלת בפיצוי הראוי? והאם ניתן למלא דו"ח שכזה היום?
מלבד זאת האם ידוע לכם על מקרים דומים ומה הייתה התוצאה?
תודה רבה!
|