| ברצוני להגיש דו"ח שנתי החל משנת 2005 ורציתי לשאול מספר שאלות פשוטות בנושא:
1. האם תלושי שכר וטופס 106 הינם חלופיים בדו"ח? כלומר, האם במידה ואין לי את אחד מהם, השני מספיק ? האם חייב 106 מקורי או שצילום חתום מספיק?
2. בתקופה בה לא עבדתי וקיבלתי אבטלה (פעמיים ב-5 שנים), לא קיבלתי אישור מביטוח לאומי על התשלומים. האם ניתן להוציא אישור שנתי (כמו 106) מביטוח לאומי ?
3. אם פדיתי פנסיה אחרי שנה וחצי של עבודה ושילמתי מס, עלי לדווח את זה או שזה קיים במאגר של מס הכנסה.
אורי
|