| לגבי הספרים שיש לנהל עליך לעיין בהוראות ניהול הספרים, התשובה שלי מתייחסת לקבלות וחשבוניות-
אתה צריך פנקס חשבוניות, קבלות, וחשבונית מס/קבלה.
1. שרות הסתיים והתקבלה תמורה- חשבונית מס+קבלה, תשלם מע"מ + מס
2. שרות הסתיים, תמורה התקבלה בעתיד- חשבונית מס בסיום השרות -למע"מ, קבלה בעת קבלת התקבול, עד הוצאת הקבלה לא תשלם מס הכנסה.
3. שטר דחוי- קבלה בעת קבלת השטר, חשבונית בעת מתן השרות (יכול להיות לפני קבלת השטר או אחרי)
למיטב הבנתי התנהלות בצורה כזו אמורה להיות מקובלת על הרשויות.
3.
|