| רציתי לנתק קו של חברת סלקום . הנציג טען כי אוכל להתנתק רק
אם אחליף מספר טלפון ולאחרי זה טען ,שרק המנהל יכול לנתק אותי
הגעתי מספר פעמים לסניף במטרה לנתק את הקו אך סירבו לנתק אותי בטענה ,שהמנהל לא נמצא . לאחר חודש בעקבות איומים כי אפנה לעו"ד ניתקו אותי . בחשבונית ,שקיבלתי חייבו אותי עבור 2 מנויים למרות ,שיש לי רק מנוי אחד . עכשו . יש לי הקלטות של
שיחות טלפון בהם אני משוחח , אם 3 נציגים שונים ואני מקבל הסבר על החשבונית וכל אחד נותן הסבר מטומטם יותר מהשני . לבסוף טענו כי ייתנו לי זיכוי כספי . במידה ולא ייתנו . האם
אני יכול לתבוע ? על מה ובאיזה סכום ? ולגביי . העובדה ,שניסיתי
במשך חודש להתנתק מהקו ושהנציג טען שאני חייב להחליף מספר טלפון אם אני רוצה להתנתק . אין לי ראיות לזה . אבל בשיחה המוקלטת כשאני מבקש הסבר על החשבונית הם משקרים . האם זה יכול
להוות ראייה לכך ,שהם רמאים ולתת תמיכה לטענה ,שניסיתי להתנתק והם לא נתנו למרות ,שאין לי ראיות לזה וזה מילה שלי נגד שלהם
|