| שלום רב,לפני 3 שנים התחברתי לחב' פלאפון וקניתי מהם נייד באמצעות נציגה שהגיעה הבייתה. לא ידעתי זאת, אבל אבא שלי סגר איתה עסקת חבילה ששייכת לאיזה איגוד חבר של קיבוץ שם הייתה לו בעבר חנות מכולת. לפני חודש בערך, הגעתי למוקד השירות של פלאפון בשל רצוני להסבר לחשבוניות הגבוהות ושם גיליתי שאיכשהו נגמרה אותה הטבה של הקיבוץ ההוא ושילמתי ללא ידיעתי (ועוד על מכשיר ישן מאוד!!!) 70 אג' לדקה. ביקשתי לעבור לתוכנית אחרת או למסלול אחר תוך שדרוג הפלאפון. משום מה הפקידה לא התייחסה אלינו כ"כ וזאת כעבור המתנה ממושכת. בסופו של דבר החלטתי לעבור לסלקום בשל חוסר היחס המזוויע מצד הנציגה והשירות בכללותו. לפני זה, שאלתי אם קיים קנס יציאה ומהו גובהו ונאמר לי סכום אסטרונומי של 2700 ש"ח בשל 3 חודשים .הפקידה אוטומטית אמרה שכנראה זה באג במחשב.כעבור יומיים הגעתי שוב כדי לוודא ושוב אמרה לי שיש באג ושאין מצב לעולם ש3 חודשים מהווים קנס גבוה כ"כ.פלאפון רצו להוריד את הסכום כבר למחרת ובגלל מצב כספי לחוץ מאוד מאוד לא הייתה לי ברירה אלא לבטל בינתיים את הוראת הקבע. האם יש בידיי איזשהן טענות משפטיות? כי אני בטוחה שפלאפון יתבעו אותי ואני בכלל לא ידעתי על הקיבוץ הזה והשייכות אליו , כל שכן שאם הפקידה הייתה מעדכנת בקנס כזה (שהוא ממשי) הייתי בוודאות ממתינה 3 חודשים עד המעבר. מה בכוחי לעשות כדי להתגונן והאם יש לי סיכוי??המון המון תודה על העזרה. מודאגת!!!
|