| לפני כחצי שנה עברתי לעבוד אצל מעביד חדש.
עם ההנחייה להעברת הפוליסה נתגלו טעויות גבייה שונות מראשית הפוליסה. כמו כן נמצא שיש אי-התאמה בין הכיסויים שנדרשו בהצעה המקורית, לבין המצב הנוכחי. ישנה אי-תאימות בין דו"חות חברת הביטוח לבין תדפיס עדכני של הפוליסה. מבלי להרחיב בדברים, ולמרות שדרשתי חד- משמעית להעביר את מכתביי לחברת הביטוח עצמה, עד עתה נראה שהדבר לא נעשה. בפגישות עם סוכן הביטוח, נראה שהוא מנסה לישר את ההדורים מבלי לערב את חברת הביטוח. כמו כן, קבלתי מכתב תגובה מסוכנות הביטוח, שאינו עונה על כל שאלותיי, ובכ"ז הסוכן מתעקש, שאין לא מה להוסיף על כך. אני עומדת על דרישתי לקבל אישור של חברת הביטוח לכל מה שנכתב/ נאמר לי ע"י הסוכן, אך הדבר לא קורה.
האם לפנות ישירות לחברת הביטוח או למפקח על הביטוח ? כיצד עליי לנהוג ע"מ לסיים את הפרשה ולקבל את הכספים העודפים שנגבו ממני במהלך השנים? סוכן הביטוח ערך את החישוב בעצמו, ומצפה שאחתום על מסמך המאשר קבלת סכום זה.
|