שלום דני, בקובץ הנחיות ותקנות של משרד התחבורה (עמ' 116) מוגדר ההחיבור בין כביש צדדי לכביש מהיר כהשתזרות בתנועה. הכניסה לנתיב ההשתזרות קרויה כניסון. להלן ציטוט: אופן החיבור הגיאומטרי / תנועתי של "הכניסון" אל הכביש שאתו הוא "מתמזג" בנוי על הירארכיה מוגדרת, על פיה המתמזג הנכנס מן הכניסון המשני/צדדי נותן זכות קדימה לתנועה בדרך הראשית. במגמה למנוע אי – הבנות (או פרשנויות הפוכות) - יש להציב גם תמרורי 301 , בכניסון בצד ימין בלבד. על מנת שלא לגרום להאטת המהירות בהתמזגות אין לסמן קו עצירה ליד תמרור 301 . התמרורים יוצבו בצד ימין של הכביש. ככל שנתיב ההאצה ארוך יותר כך קל יותר להשתלב בתנועה, מנגד חייבית לתת זכות קדימה לתנועה בנתיב אליו מבקשים לסטות. הערה: אינני עו"ד רק בא לסייע
|