שלום אני עוסק בתחום האינסטלציה ודודי שמש. התקשר אלי לקוח וסיכמנו מחיר בטלפון (שיחות מוקלטות) וביקש דוד שמש ואספקה שלו בשעה 14:00. בינתיים קניתי את הדוד שמש מהמפעל, תיאמתי עם עובד נוסף שיעזור לי בפירוק והרכבה של הדוד, זה לא עבודה לבנאדם 1.
וכשאני כבר בא להעמיס את הדוד, וכבר כמעט בא לנסוע אליו, בערך 40 דקות לפני הזמן שקבענו אני מתקשר אליו ונותן לו התראה מדוייקת יותר. הוא אומר לי שהוא כבר הסתדר ומנתק. עכשיו אני צריך לשלם לפועל וגם תקוע עם דוד שמש בינתיים. זה כבר לא משנה מבחינתי אם אני יכול לקבל זיכוי מהמפעל או לא. הלקוח הזה הרס לי חלק מיום העבודה וגם הפסדתי כסף בגללו. הוא טוען שזו עסקה מרחוק ושלא סיכמנו על דמי ביטול. מה ניתן לעשות במקרה כזה? איך אפשר לדאוג שאם לקוח מתקשר ומבטל ללא סיבה מוצדקת, שהוא ישלם את העלויות הכרוכות בכך? אשמח לשמוע מה דעתכם תודה
|