| שלום, אשמח לקבל יעוץ.
שכרנו וילת יוקרה ל 2 לילות. כשהגענו לוילה התברר שישנם הרבה ליקויים, חלקם ברי תיקון מיידי וחלקם לא. הגענו לוילה בשעה 7 בערב במקום 4, מה שניתן היה לתקן במיידי (מקלות סנוקר שבורים, תאורה מספקת באזור הבריכה) בוצע, מה שלא ניתן היה לתקן במיידי (ספות ישיבה ללא כריות רק פלסטיקים,מקומות שיזוף עם צל, מקרר ותמי 4 בחדרים שלא היה (הופיע בתמונות), שמשיות שהיו חסרות, כלב של הבית של המארח אשר נכנס למתחם ועשה בו את צרכיו. בלילה הראשון הודעתי בכתב למארח שלא נשאר בוילה מכיוון שמיטה שבורה היא משהו שאיננו מוכנים לסבול ולכן דאגנו למחרת לקפל הכל ולעזוב את הוילה.
כמובן שהוילה הושכרה ליומיים. בעל הוילה קיבל מאיתנו תשלום עבור לילה אחד בלבד, ומסרב להחזיר לנו את הכסף. הוא מנצל את היותו עורך דין בצורה מזלזלת בטלפון ואיום שאם נתבע אותו - הוא יתבע אותנו שנשלם לו את שאר הסכום על הלילה השני. חובה לצין שיש לנו תיעוד מסודר על הבדלים משמעותיים פנימית וחיצונית בוילה מאשר מה שמופיע באתר ומה שהיה במציאות. מה כדאי לעשות ואיך כדאי לפעול? אגב - אם הילד שלי בן שנה היה זוחל בדשא ונוגע ומכניס לפה את הקקי של הכלב של המארח - לא יודע איך זה היה נגמר. מבחינתו זה קווים אדומים שנחצו. תודה לכם מראש
|