הודעות אחרונות

  • פורום רשלנות רפואית 20:09   19/09/2018 חוות דעת משפטית רפואית שלום,האם זומנתי מרצוני כמבוטחת  לרופאי הביטוח למרכזים האלו שמכינים להם חוות דעת .האם מגיע לי...
  • פורום ביטוח לאומי 20:00   19/09/2018 רכב אם ישלי רכב לא אקבל הבטחת הכנסה? 
  • פורום פלילי 19:39   19/09/2018 הודעה כוזבת לאחר שהגשנו מכתב וראיות כי האירוע התרחש בשנת 2015 וכבר הוגש כראיה כלשהי בשנת 2016 (מיחזור תלונה) ...
  • פורום בחינות לשכה 19:04   19/09/2018 חוק הפשט לפי הסעיף אומר 6. תפנה לפסיקה?חוק בתי משפט 80 ג (2)   לא היתה דעת רוב לע...
  • פורום בתי משפט 18:54   19/09/2018 הפרה מה שציינת לא מהווה עילה לביטול פסק דין. תוכלי לתבוע את הצד המפר בתביעה נפרדת. (לא פרטת מה העניין ...

ליעוץ אישי עם עו'ד

 
select

תגובת שירות לקוחות אלקטרה בר

  • הודעות שוטפות
  • אלקטרה בר -
    דניאל | 08/08/2011 10:33

    לפני כחודשיים קניתי אלקטרה בר כי זה היה נראה לי מכשיר שיתאים לי בגלל הפונקציוליות והמימדים (במקום מכשיר ישן שהיה ברשותי 10 שנים) כבר בימים הראשונים לא נהנתי מהמכשיר בגלל טעם לואי שהיה למים, אבל חשבתי שבגלל שזה מכשיר חדש אז זה יעבור עם הזמן. לאחר כשבועיים התקשרתי לשרות ונתנו לי מספר עצות (לשפוך 3 ליטר מים) שלא כל כך עזרו. לאחר מספר ימים בקשתי שרות טכנאי. זה הגיע והחליף את המסנן ולכאורה טעם הלואי נעלם. באותו הערב (לאחר כמה שעות של ביקור הטכנאי) רצינו לשתות מים קרים ולהפתעתנו אין מים קרים.. המכשיר לא מוציא מים בכלל בלחיצה על קרים (חמים יוצאים בלי בעיה). כיביתי את המכשיר והתקשרתי לשרות למחרת, ולאחר יום שלחו לי טכנאי וכמובן שהמכשיר חזר לעבוד בלי שהטכנאי יעשה משהו. יום לאחר מכן התופעה חזרה ומסתבר שמידי כמה שעות זה קורה ומסתדר מעצמו!!!! שוב קראתי לשרות טכנאי והפעם ביקשתי טכנאי "בכיר" שאולי מבין משהו וכזה הגיע יומיים אחרי. זה פירק את המכשיר לגורמים (להזכירכם מכשיר בן כצת יותר מחודש) ומצא תקלת יצור שגרמה למים לקפוא וזאת הסיבה לאי יציאת מים וכן גילה לי שהמכישר דולף וגם את זה הוא סידר. כמובן שמירגע זה המכשיר התחיל לעבוד ללא תקלות וסוף סוף אחרי חודש וחצי אפשר להתחיל להינות מהמכשיר!!!!! לא להרבה זמן... בסוף שבוע היו לי אורחים בבית שמין הסתם רצו מים קרים ואני התפארתי במכשיר החדש שלי אבל למספר רגעים בלבד וזאת בגלל שאחרי מילוי 4-5 כוסות מים קרים (כוסות חד פעמיים רגילים) המים שיצאו כבר לא היו קרים ואחרי 6-7 (פחות מליטר למרות שבמפרט כתוב 1.4 ליטר) כוסות הטפרטורה של המים הייתה כמו מהברז. והבעיה הקשה ביותר היא שצריך לחכות יותר ה-15 דקות להתקררות חוזרת. אני רוצה לציין שהיה לי מכשיר ישן של AQUA והיו לי 0 תקלות במשך 10 שנים ומזגתי מים קרים ללא הגבלה (יותר ב-2 ליטר) וללא בעיה. שוב בקשתי שרות והטכנאי שהגיעה אמר שהמכשיר תקין (ללא שנגע בו) וככה כל המכשירים עובדים. בגלל הנאיביות שלי ב-14 הימים הראשונים לא החזרתי את שמכשיר אבל נכון להיום אני ישמח להחזיר את המכשיר אבל אלקטרה נתפשים על החוק שעומד לצידם ולא איכפת להם מהלקוחות. בקשתי מהם להחליף לי את המכשיר כי לדעתי המכשיר הספציפי לא תקין וגם לזה נעניתי בשלילה בטענה שכך עובד המכשיר. שאלה: האם למישהו מכם נראה שזה תקין? אם זה המכשיר אז לדעתי הם צריכם להפסיק את שיווק המוצר הזה ולדפוק את הלקוחות. יש מכשירים הרבה יותר זולים (700-800 שח) שעושים עבודה הרבה יותר טובה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • תגובת שירות לקוחות אלקטרה בר
      אלקטרה בר | 08/08/2011 14:31

      שלום דניאל, צר לנו מאוד על אי הנוחות. בהמשך לשיחה מטעמינו, הנושא בטיפול מיידי ואנו מאמינים שהכל יטופל לשביעות רצונך. בברכה, אלקטרה בר

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תגובה לשרות לקוחות אלקטרה בר
        דניאל | 09/08/2011 08:24

        אני מאד מקוה שזה יהיה מהר ולשביעות רצוני. באמת התקשרו אלי אתמול משרות לקוחות ואמרו שיחליפו את המכשיר רק חבל שזה... מקוה לסיים מהר הרפתקאה לא צפויה זאת.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • תגובה לדניאל
          אלקטרה בר | 09/08/2011 14:24

          שלום דניאל, צר לנו מאוד על אי הנוחות. בהמשך לשיחה מטעמינו הנושא בטיפול מיידי ואנו מאמינים שהכל יטופל לשביעות רצונך. בברכה, אלקטרה בר

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

          • תקלות אלקטרה בר
            צחי ב. | 12/07/2018 21:36

            ברצוני לציין כי אני נמצא באותה הסירה בכל הנוגע לידידי בדבר תקלות חוזרות ונשנות במכשיר אלקטרא בר.
            המכשיר קיים כמעט שנה ובכל פעם ישנה תקלה אחרת .
            למשל, שבוע היינו בחופשה משפחתית- חזרנו והפלא ופלא ! מים קרים לא עובדים ( ככל הנראה הטרמוסטט קפא)
            נוריות שגיאה חוזרות ונשנות, רטיבות/ נזילה מתחת למכשיר  ועוד!
            אני מצר ומצטער על ההתקשרות שלי עם חברת אלקטרה! כך לא צריך להתנהג מכשיר חדשני ומתקדם אשר גובה עלות יקרה בין כה וכה.

            האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
            מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
select

לייעוץ משפטי חייג: 077-9973868