הודעות אחרונות

ליעוץ אישי עם עו'ד

 
select

מה השאלה?

  • הודעות שוטפות
  • סחבת בקבלת שירות לתיקון מוצר
    רן כהן | 10/06/2018 15:14

    מכובדיי כולם,מי רן , איש הייטק  מאושר ושמח.אודה לעזרתכם בנושא כאוב שאני חווה בימים אלה.רכשתי מוצר אלקטרוני יקר לבן היקר שלי לפני הגיוס שלו.המוצר היה בשימוש שלנו כשבועיים בערך (לא כל יום בעיקר בסופי שבוע השתמשנו  בו)לאחר כשבועיים המוצר להפתעתי הרבה ,התקלקל.התקשרתי לקבל שירות מהחברה שקניתי ממנה, והיא הפנתה אותי ליבואן.היבואן מסר לי כי יש להביא את המוצר לבדיקה שלו במעבדות שלו.כך עשיתי, המוצר הגיע ליבואן.לאחר בדיקה שלו, היבואן טען כי יש תקלה במוצר, ועליו לשלוח אותו לסין לתיקון, בעלות שלא הייתה ידועה לו.מפאת זמן התיקון הארוך בסין שיכול להגיע עד חודשיים , והעלות הלא ידועה , הוא הציע שהמוצר יתוקן על ידו בסכום של 900 ש"ח, דבר שלו יפעיל או ייפגע באחראיות. הוא ציין שתוך 7 ימים , המוצר יחזור אלי תקין.הסכמתי לשלם את הסכום.בתום 7 ימים , אני מתקשר לבדוק מה קורה והיבואן אומר לי שיש בעיה אצל היצרן (בסין) ואין להן את עדכון התכונה הנדרש לטיפול בביעה, והוא יהיה לדעתו רק בעוד שבועיים.ובכן השבועיים עברו, והמוצר עדיין לא תקין, ואני מתוסכל.המוצר כבר אצליהם יותר מחודש, ולפני שקניתי את המוצר קראתי שליבואן יש גם מעבדות ששם הם מתקנים את המוצרים הלא תקינים, דבר שהרגיע אותי ולכן סגרתי את העסקה.אגב, כל שיחותיי איתו מוקלטות , ואף בדקתי בעוד מעבדה שמתקנת את המוצרים האלה, שאמרה לי, שהתשובה שקיבלתי מהם לא אמינה ואף שיקרית.חברים, מה עלי לעשות ? להגיש תביעה? באיזו תובענה ? סכום ?? על מה אני מלין ? האם הליך משפטי תביעות קטנות או באמצעות עו"ד ? אני מוכן להסתפק בקבלת מוצר חדש, דבר שמן הסתם היבואן לא הסכים לו.אודה לעצה , הכוונה . רני.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מה השאלה?
      עו"ד אבי קיסוס | 12/06/2018 23:10

      נא לתמצת את השאלה. 

      בהצלחה, 

      אבי קיסוס, עו"ד 
      מנהל פורום צרכנות 

      כרכום 15/18, ספיר, ערבה תיכונה
      טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il

       

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • סחבת בקבלת שירות לתיקון מוצר
        רן כהן | 13/06/2018 07:09

        מעבדת שירות שמתחייבת תוך 7 ימים לתקן את המוצר, פונה אלי בטענה שאין לה את האפרות לתקן את המוצר אלה להמתין לעזרת היצרן, ואז לדחות את התיקון לעוד שבועיים, וגם אז היא לא יודעת מה הצפי לתיקון , זה חוקי ? 

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • האם יש מגבלה על מועד התיקון למוצר תקול?
          עו"ד אבי קיסוס | 14/06/2018 16:56

          לא מכיר הוראת חוק המגבילה את מועד התיקון. 

          בהצלחה, 

          אבי קיסוס, עו"ד 
          מנהל פורום צרכנות 

          כרכום 15/18, ספיר, ערבה תיכונה
          טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il

           

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
select

לייעוץ משפטי חייג: 077-9973868