הודעות אחרונות

  • פורום ביטוח לאומי 04:38   19/09/2018 טיול ארוך בחול. אני מרחיב את השאלה.האם במידה ובזמן חתימת אבטלה אני יוצא לחול לתקופה של כ3 חודשים.האם בעת חזרתי לא...
  • פורום אגודות שיתופיות 17:07   18/09/2018 שיוך דירות בקיבוץ בו אני חברה מפעילה ההנהלה שיטה לפיה גביית הכספים עבור "סל השירותים" ונלוויו (ברכה, כבלים ו...
  • פורום תאונות דרכים 16:29   18/09/2018 פיצויים שלום רב!יש לי שתי שאלות:כיצד נהוג לחלק סכום הפיצויים שמתקבל מחברת הביטוח בעקבות תאונת דרכים קטלני...
  • פורום דיני מיסים 14:36   18/09/2018 אם כדי שאבין0 אם לצורך הענייןן היום סיימתי ההתמחות. אז רק עד סוף 2019 ותו לא?
  • פורום דיני נזיקין 12:27   18/09/2018 ראי גם

ליעוץ אישי עם עו'ד

 
select

האם ניתן לסנן לקוחות?

  • הודעות שוטפות
  • תביעה בגין אי מתן שירות טלפוני
    רועי | 12/03/2018 13:48

    יש לי שאלה: התקשרתי לשירות לקוחות של חברה כלשהי, נציגה ענתה לי ודיברה איתי ובשלב מסויים החליטה שלא מתאים לה להמשיך את השיחה וניתקה עלי את הטלפון. רציתי לדעת האם זה מהווה עילה לתביעה נגדה/נגד החברה?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • האם ניתן לסנן לקוחות?
      עו"ד אבי קיסוס | 13/03/2018 20:14

      למה היא החליטה את מה שהחליטה? 
      בעיקרון חברה יכולה לבחור את לקוחותיה, יחד עם זאת, יש לה מגבלות בחוק וככל שהיא עברה על המגבלות יש עילת תביעה ועילת פיצוי. 

      בהצלחה, 

      אבי קיסוס, עו"ד 
      מנהל פורום צרכנות 

      כרכום 15/18, ספיר, ערבה תיכונה
      טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il

       

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
select

לייעוץ משפטי חייג: 077-9973868