| שלום,
ברצוני לברר כיצד ניתן לפעול בעניין חברת שירותי ספא שגבתה תשלום מראש של 600 ש"ח עבור מתן סדרת טיפולי ספא (ללא הגבלת זמן ותוקף), וכאשר הצרכן הגיע לסניף לצורך קבלת הטיפול (מספר חודשים אחרי) הוא ראה שהסניף סגור.
מבירור באינטרנט וברשם החברות ניתן לראות שהחברה עדיין פועלת ויש לה עוד סניף בעיר אחרת בארץ, אבל הסניף של החברה בו נרכש המינוי לסדרת הטיפולים והטלפון שניתן ללקוח לא פועלים.
מדובר במספר לקוחות שרכשו ביחד (כל אחד עבור עצמו) מנוי. התשלום שולם מראש בכרטיס אשראי וכבר נגבה על ידי החברה וללקוחות נאמר שיגיעו מתי שירצו לסניף ויקבלו את השירות שרכשו בהצגת כרטיס המנוי שניתן להם.
כאמור הסניף נסגר והטלפון לא עובד, כך שלמעשה השירות שנרכש כלל לא סופק ללקוחות כאשר התשלום נגבה מראש, ואין אפילו כתובת להתלונן כי הסניף נסגר והטלפון לא עובד.
כיצד ניתן לפעול משפטית בנושא?
תודה מראש.
|