אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מה ניתן לעשות כאשר גובים תשלום מיותר?

  • מקרה מוזר
    יגאל | 08/01/2017 15:08

    אימא שלי אישה מבוגרת, מנויה בחברת סלולר סלקום.
    יום אחד אני מבחין בחשבונית של חברת סלולר אחרת על השולחן במטבח. אני פותח ורואה שם חשבונית ע"ס כ 40 שח וע"ש אימא שלי עם פרטי כרטיס האשראי שלה. מספר הנייד שמופיע בחשבונית אינו המספר שלה. צלצלנו לחברה והם מוסרים שזאת טעות ומסתבר שכבר חצי שנה הם גובים מאימא שלי כסף שלא לצורך, והם הבטיחו לבדוק זאת לעומק ולהחזיר את הכסף...
    מיותר לציין שאימי לא פנתה אליהם לעולם, ועדיין מנויה כאמור בסלקום.
    מה הקטע? האם דבר כזה יכול להסתיים ב אופס סליחה נחזיר את הכסף?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מה ניתן לעשות כאשר גובים תשלום מיותר?
      עו"ד אבי קיסוס | 10/01/2017 06:33

      את השאלה הראשונה תשאל את החברה. 
      החברה מחוייבת להשיב את הכסף שגבתה, ככל שתשיב את הכסף אין הרבה מה לעשות מעבר. 

      בהצלחה, 

      אבי קיסוס, עו"ד 
      מנהל פורום צרכנות 

      כרכום 15/18, ספיר, ערבה תיכונה
      טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il

       

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • תוספת 16 שקל
      משה .סטודנט למשפטים | 15/01/2017 00:06

      לפי חוק הגנת הצרכן סעיף 13ד1 יש חובה על החברה להחזיר 16 שקל  על כל חיוב בייתר 
      ובאם פנית בכתב בחברה והחברה סירבה  על פי חוק הגנת הצרכן סעיף 31א  בית משפט רשאי לחייב אותם ללא הוכחת נזק 10,000 ש"ח  
      הייתי ממליץ לך לפנות בכתב עם תיעוד כדי שיהיה לך תיעוד לבית משפט

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק